vissza a találatokhoz

Értékesítés támogató referens

Pozíció leírása

Értékesítés támogató referens

Meghatározó energetikai szolgáltató multinacionális partnerünk számára keresünk új kollégát értékesítés támogatás területre.

 

Mik lesznek a feladatai?

  • Versenypiaci ügyfelek minőségi kiszolgálása
  • Felmerülő problémák megoldása, vagy a megoldás kezdeményezése a megfelelő szervezetnél illetve annak nyomon követése
  • Bizalmi kapcsolat kiépítése
  • Kapcsolattartás szervezeten belül és kívül
  • Potenciális ügyfelek rögzítése az alkalmazott rendszerekben
  • Versenypiaci kampányokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok végrehajtása
  • Kimenő és bejövő ügyfél megkeresések kezelése
  • Szerződéses adatok gyűjtése, rögzítése
  • Szerződéses ajánlatok kiadása
  • Szerződésmódosítások, hibajavítások
  • Aláírt szerződések rögzítése az alkalmazott rendszerekben
  • A munkavégzés során proaktív együttműködés a folyamatok és a rendszerek fejlesztése kapcsán


Kit keresünk?

  • Legalább 3 éves adminisztratív területen szerzett tapasztalat vagy adminisztratív végzettség
  • Magabiztos felhasználói szintű Microsoft Office és egyéb digitális/online eszközhasználat:
  • Excel (makró ismeret előny), Power Point, Access
  • Önjáró, proaktív és üzleti szemléletű munkavégzés, siker- és ügyfélorientált hozzáállás és problémamegoldás
  • Jó kommunikációs készség, rugalmasság.
  • Magas szintű elhivatottság, lojalitás, pozitív gondolkodásmód
  • Jó együttműködési képesség, komplex gondolkodás

 

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Nagyvonalú éves cafetéria keret a belépés napjától

 

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XIII. kerület


Értékesítés támogató referens

Kategória:

Adminisztráció/Irodai munka

Jelentkezési határidő:

2019-11-22