vissza a találatokhoz

Kis- és középvállalati ügyfélmenedzser

Pozíció leírása

"Partnerünk számára nagyon fontos a kiemelkedő ügyfélélmény, ezért nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy ne csak ügyfeleik, hanem kollégáik is maximálisan elégedettek legyenek. Ha szeretsz kapcsolatba lépni emberekkel, és érdekel a távközlés világa, akkor jelentkezz a partnerünk értékesítési hálózatába

Kis- és középvállalati ügyfélmenedzser


pozícióba.
Tapasztalat: Nem igényel szakmai tapasztalatot
Végzettség: Középiskola
Feladatok:
  • Kisüzleti ügyfélkör részére történő szolgáltatások értékesítése, egyedi az ügyfél igényeihez igazodó ajánlatok kidolgozása
  • Potenciális üzleti ügyfelek felkutatása és megszerzése a Kis- és középvállalati szektorban
  • Személyes kapcsolat kiépítése a területeden lévő ügyfelekkel
  • Meglévő ügyfelek kezelése, folyamatos kapcsolattartás és az ügyfélszolgálati folyamatok támogatása
  • Ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása

Előnyök:
  • Több éves értékesítői tapasztalat (telekommunikáció, pénzügyi szolgáltatások területén)
  • Aktív kapcsolatrendszer a kis- és középvállalkozói ügyfélkörben
"


Kis- és középvállalati ügyfélmenedzser

Kategória:

Kereskedelem/Értékesítés

Jelentkezési határidő:

2020-08-01