vissza a találatokhoz

személyi asszisztens

Pozíció leírása

Cégünk a Premier G. Med Cardio Kft. 2009-ben alakult azzal a céllal, hogy világvezető nemzetközi cégek termékeit forgalmazza az intervenciós kardiológia, radiológia, elektrofiziológia és intervenciós neurológia szakterületén.

 Jelenleg a kereskedelmi igazgató irányítása mellett szakterületenként specializálódott termékigazgatók és őket támogató logisztikai osztály dolgozik a siker érdekében. Az általunk forgalmazott gyártók termékei nem csupán a piacon kapható legjobb minőséget képviselik, hanem a legújabb fejlesztéseket és technológiákat is.

Főbb feladatok: 

A szervezeti egység vezetőjének, vezetésének kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenységét végzi, a vezető munkájához személyi támogatást ad; szervezi és koordinálja a vezetés külső és belső kapcsolatait.

Feladatai:

·         a vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása

·         írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) megszerkesztése

·         iratok, egyéb iratok szakszerű kezelése, tárolása

·         határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan

·         a vezetői megbeszélések, találkozások egyeztetése, ütemezése; a kapcsolatok koordinálása

·         kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel

·         gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése

·         a vezető személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátása

·         korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése

·         ügyfélkezelés, ügyfél-tájékoztatás, ügyfélkapcsolatok ápolása

·         egyéb, a Premier G. Med Cardio Kft. tagjainak szükséges feladatok elvégzése  

(PR-és Marketing tevékenység, utazásszervezésben való részvétel) 


Elvárások

·         középfokú végzettség (egészségügyi végzettség nem feltétel)

·         kiváló angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt)

·         kitartó, nyitott, dinamikus, jó munkabírású személyiség

·         kiváló kommunikációs képesség

·         "B" kategóriás vezetői engedély és vezetési gyakorlat

·         megbízhatóság, önállóság

·         erős felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Excel, Word, PowerPoint, Outlook programok)

·         eredményorientált üzleti magatartás


személyi asszisztens

Kategória:

Kereskedelem/Értékesítés

Jelentkezési határidő:

2019-11-21