vissza a találatokhoz

Üzletági referens

Pozíció leírása

Üzletági referens


Energetika területen meghatározó partnercégünkhöz keresünk kollégát Üzletági referens pozícióba.


Mik lesznek a feladatai?

  • A Nagykereskedelmi és Virtuális Erőmű Irányítási Igazgató napi munkájának folyamatos támogatása;
  • Szakmai anyagok, riportok, prezentációk, döntéstámogató dokumentumok, jegyzőkönyvek összeállítása és szerkesztése;
  • Folyamatos kapcsolattartás a szervezeti egységek vezetőivel, a feladatok teljesítésével kapcsolatos információk összegzése;
  • Üzleti határidők nyomon követése;
  • Szerződések és egyéb dokumentumok (pl. konfirmációk) adminisztrációja (iktatás, szkennelés, rendszerezés…), továbbá szükség esetén megrendelők elkészítése;
  • Elszámolásokhoz szükséges adatok/számlák beszerzése, a számlázási folyamatok nyomon követése, esetleges reklamációk, észrevételek kezelése, továbbítása az illetékesek felé;
  • Egyéb nyilatkozatok, adatszolgáltatások el(ő)készítése;
  • Levelezések önálló lebonyolítása;
  • Üzleti megbeszélések, találkozók, utazások megszervezése, az ezekhez szükséges információk és dokumentációk biztosítása;  

Kit keresünk?

  • Felsőfokú végzettség, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny;
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség;
  • Erős időgazdálkodási és szervezési készség;
  • Proaktivitás, precizitás, önállóság;
  • Emelt szintű MS Office ismeretek;
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás;
  • B kategóriás jogosítvány.  

Mit kínálunk?

  • Biztos vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség;
  • Változatos feladatkör, összetartó csapat;
  • Széleskörű tapasztalatszerzési lehetőség;
  • Versenyképes juttatási csomag;  

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XIII. kerület


Üzletági referens

Kategória:

Adminisztráció/Irodai munka

Jelentkezési határidő:

2019-11-23